تولید پودر ژله
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

موارد مصرف پودر ژله و ژلاتین در صنعت غذا، دارویی و شیمیایی که در هریک از این سه صنعت طرفداران بسیار زیادی دارد و از این رو نسبت به این تقاضا تولیدکنندگان آن نیز زیاد می باشند. برای خط تولید پودر ژله نیاز است که حتما از افراد متخصص کمک گرفته شود و دستگاههای تولید پودر ژله نیز حتما تهیه که البته بهتر است بدانید سرمایه زیادی برای آن نیز مورد نیاز است. 

خط تولید پودر ژلاتین نیز مانند پودر ژله می باشد و تعداد دستگاههای بسیار زیادی برای این خط تولید نیاز است. سرمایه لازم خط تولید پودر ژله باید رقم های میلیاردی باشد تا بتوان تمامی تجهیزات و دستگاههای آن را خریداری کرد. 

ضمن اینکه اگر به عنوان فرد سرمایه گذار می خواهید این خط تولید را راه اندازی کنید باید بدانید تعداد رقیبان شما نیز بسیار زیاد هستند و لازم است تا تبلیغات بسیار زیادی با هزینه های بالا انجام دهید تا بتوانید محصول خود را به مردم معرفی کنید. 

تقریبا می توان در حدود پنج درصد از صنعت غذا و محصولات غذایی را ژلاتین تشکیل می شدهد که یکی از مواد غذایی ایمن می باشد و پرمصرف نیز می باشد که البته کارخانجات تولیدی در این زمینه نیز کم نیستند که پودر ژله را با طعم و برندهای مختلف تهیه و تولید میکنند.در صنعت غذا می توان از آن برای تهیه انواع شیرینی ها، دسرها، بستنی ها استفاده کرد که همچنین به عنوان قوام دهنده برخی مایعات غذایی، پایدار کننده بعضی از محصولات کاربرد دارد.در صنایع شیمیایی می توان از آن برای صنایع عکاسی، صنایع داروسازی به شکل کپسول های ژلاتینی استفاده کرد.از جمله کاربردهای دیگر ژلاتین و پودر ژله در داروسازی و صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده میکنند، ژلاتین یکی از گونه های تغییر ناپذیر می باشد که برای مصارف مختلف طبقه بندی می شود و ضمن اینکه این محصول در ساخت برخی آبنبات ها و ماست های کم چرب نیز کاربرد دارد.

در روش های نوین از آنزیم برای سرعت دادن به فرآیند تولید ژلاتین استفاده میکنند. به صورت کلی اگر ژلاتین را بخواهند تولید کنند به سه روش: خالص سازی، تغلیظ، خشک کردندر صورتی که فرآیند تولید ژلاتین با اسید شروع میکنند که در روش اسیدی و ژلاتین حاصل را نوع A و در صورتی که فرآیند با قلیایی تهیه شود و روش ژلاتینی تولیدی را روش B  می نامند. برای اینکه از استخوان گاو و گوسفند تولید ژلاتین و پودر ژله را انجام دهند از همان فرآیند قلیایی استفاده می کنند.

پودر ژله و ژلاتین همیشه در فروشگاهها به مقدار بسیار زیاد وجود داشته و هیچ گاه کمبودی در این زمینه احساس نشده و با وجود رقیبان و شرکت های قدرتمند کار برای یک فرد تازه کار بسیار سخت می شود و سوددهی شما نیز به سختی و زمانی طولانی انجام می شود. 

شرکت سارگن استون با خطوط تولیدی که ارائه می دهد به سرمایه گذاران فرصتی طلایی می دهد تا بتوانند سرمایه گذاری خود را در بهترین شکل ممکن انجام دهند. 

برای دریافت اطلاعات از این خطوط تولیدی و نحوه کار هریک از آنها به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های درج شده که ارتباط مستقیم با مدیریت را برقرار میکنند تماس گرفته تا مشاوره های مفیدی را دریافت کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: